torsdag 6. november 2008

Endelig er inspirasjon tilbake

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer. Jeg er fremdeles sykmeldt, men idag begynner formen å komme tilbake (må være Lillians tanker...), dermed har det også blitt noen kort. Jeg fant plutselig ut at jeg skulle lage slike "billetter". Når jeg lager dem selv, kan jeg jo få akkurat den teksten jeg ønsker.

Alle kortene er også her enten 10 x 10 cm eller 15 x 7,5 cm.

Det første kortet er et av FÅ kort hvor jeg har brukt blomster (har mange blomster liggende i hobbyskapet - men det er sjelden de kommer på kort her i huset - hvis ikke minstemann får tak i dem da - da blir det MANGE på et kort *ler*).


Kort nummer 2 har jeg førsøkt å fargelegge med grønn markingerpenn (slik man bruker når man markere i bøker).



Kort nr 3 er genseren stemplet på dekorark og klippet ut...


Et til av den herlige dama...

Har selv vært i mange 40 års lag i det siste, og plutselig ble et et 40 års kort...


et grønt kort...


og et kort uten stempeltrykk (det er også sjelden jeg lager, men syne de nye hjertene fra Europris er SÅ FINE...)

Så da er jeg igang igjen. Ikveld skal jeg vaske på speiderhytta (hvis jeg orker), så det er ikke sikkert det blir gjort så mye annet i kveld.

4 kommentarer:

Agnetha sa...

Så kreativ du har vært til tross for sykdom:) Billetter har jeg tenkt å prøve meg på også, har bare ikke rukket det ennå. God bedring til små og store, og så får du si ifra hvis du får lyst til hobbylere litt en dag
Klem Agnetha

Tulip sa...

Synes dere scrappedamer er utrolig kreative, og blir helt målløs over ideene og resultatene dere klarer å lage.
det er til å ta av seg hatten for! :)

Lillian sa...

Nydelige! :) Det grønne, med bamsen på, var kjempelekkert, og jeg tror jammen jeg også skal lage et slikt...Hvis det er ok.. :) Med annet motiv, for jeg har ikke akkurat den bamsen.. men mye annet.. HEhe..
Og sannelig tror jeg nok at jeg skal slenge ut et par bilder til på fotobloggen min, og se om jeg ikke finner noen som virkelig er energi-givende.. Burde fins i databasen min.. ;-)
Godt å høre at du er bedre, og ikke minst at kreativiteten er tilbake! det synes i alle fall! :)

ha en fantastisk helg!
klem!

line sa...

Det er bare å bruke ideen til bamsekortet. Gleder meg til å se hva du finner frem til fotobloggen din - er helt sikker på at det er noe fint. Mulig du finner frem noe som kan brukes til kort ...