lørdag 8. november 2008

De kan få sagt det

Bare et kort innlegg i kveld. Dagen idag har gått til rydding, stryking og ommøblering. Fremdels er det masse som venter på meg - det får jeg ta i morgen.

Må bare fortelle om en herlig kommentar fra minstemann.

Han hadde lagt seg i kveld (var ikke så veldig trøtt siden han hadde duppet av 1 time fra 14-15), og han hadde med seg en flaske i senga. Lenge lå han stille, før han ropte på oss. Vi forsøkte og overhøre han, og det gikk litt tid til. Så plutselig hører vi trinn i trappa (han har ALDRI stått opp av sprinkelsenga si før), og han kommer inn i stua:

"Dere må høre - jeg roper jo på dere...." og med det ansiktsuttrykket var det ikke mulig å holde latteren tilbake.

4 kommentarer:

Agnetha sa...

Haha...han syns ikke det var noe morro å bli oversett nei. Hadde hatt vanskelig for å ikke le jeg også:)

Lillian sa...

Unger er herlige! :) :)

Anita sa...

Åh! Så skjønne de er iden alderen!! Skikelig sjarmi!! Jeg hadde så store planer om litt kortlaging hos deg snart jeg, egentlig idag, men plutselig kom jeg på at dagen var full...... Sukk! Ble veldig skuffet! Til torsdag reiser Johnny på guttetur til søndag! Gleder meg veldig til å se de fine julekortene dine!! Kanskje du har noen tips i siste liten til julekort for meg, så hiver jeg meg rundt med Amalie og lager! Du bruker vel bilder av dine små i tillegg til noe annet stasj???? Pleier ikke ha noe særlig over 20 kort vi, så det er jo egentlig overkommelig! Nei, vi MÅ snakkes en dag, skal dere kanskje på spill kveld imorgen?? Nå skal jeg på jobben en tur!

line sa...

Det var egentlig min plan også - at vi skulle lage litt kort idag, men også min dag er full. Spillekveld??? Er vist litt som går meg forbi om dagen...