fredag 21. januar 2011

En scrappers drømmekommode :)

I går var jeg en tur på Ikea og kjøpte meg en ny kommode til kort/scrapperommet mitt. Etter tips fra Mormor inne på forumet Scrap4fun (hvor vi gjerne tar imot flere kort/scrappere), ble det Alex-kommode på meg også. Den ble skrudd sammen i går kveld og plassert under benken.


Høyden var som dere kan se helt perfekt!

Noe av kvelden i går ble tilbrakt der med å flytte inn i den. På plastboksene jeg hadde fra, før ble lokk revet/klippet av og deretter plassert opp i de to øverste skuffene - masse rom til alle de små dubledittene...



Noe av det jeg synes er best med denne er at den er så stor at jeg får plass til alle størrelsene av billigark (A4-A5-A6) i en skuff, og at det også er plass til Bazzilarkene :)



Jeg fikk i tillegg ryddet i alle arkene mine, og rester av Bazzil ble brettet og skjært opp til kort i diverse størrelser - klare til å pyntes :) Nå ligger dermed alle arkene flatt og de blir dermed ikke "runde" eller får ødelagte hjørner - det liker jeg!

I de to nesderste skuffene ha jeg henholdsvis bilder, stempeltrykk og diverse andre motiver til å ha på kort samt akvarellark og noen stempelplater.



Da er det bare syromdelen av rommet som står igjen med opprydning - der er det slik akkurat nå...


Til slutt vil jeg ønske alle dere som er innom her en riktig god helg - med eller uten hobby ;)

7 kommentarer:

Nina sa...

kjempeba - lykke til!

Elisabeth sa...

Det var orden og struktur ja, kjempelekkert!!!

Linda Brun sa...

Kjempeflott og praktisk :-) takk for du deler!

Irene sa...

wow, for en orden du fikk med den kommoden! Jeg klarer ikke å holde ting så fint, jeg, selv om jeg har all verdens smarte oppbevaringsdingser....

Anne sa...

Så flott hobbykrok du har, og kommoden passet jo perfekt! Og takk for tipset *tommelopp*

Ha en kjempefin helg!

Gollass sa...

Å milde himmel for et fantastisk hobbyrom!!
Klem Elin

maska sa...

For en herlig scrappe-krok du har.