tirsdag 2. mars 2010

Digitale stempler og hvor blir det av våren?

Tusen takk til dere som har lagt igjen hilsen i det forrige innlegget, men jeg er sikker på at det er mange fler som ikke har sagt pip. Jeg har noen pakker på lur, men trekker ikke riktig ennå, så det er ennå mulighet til å være med på trekningen.

Denne gangen kommer det flere kort med samme digitale stempel. Stempelet er fra Motivet. Jeg her her testet hvordan det går å male med Distress Ink, og hvis man er meget forsiktig og nøye går det bra :-) Allikevel vil jeg nok foretrekke å skrive ut på en laserskriver når motivene skal fargelegges.

Noen av dere lurte på hvor jeg fant disse - det skal jeg komme tilbake til en dag jeg har litt bedre tid :-)


Et til denne gangen med egenlaget Word-art.


Og en med et hjemmelaget papir (har fått det av noen inne på Din-hobby, men kan ikke huske hvem). Beklager bildekvaliteten, men bilden er tatt i full fart nå på kveldstid.



Og dette - her med hvite roser som har fått seg en omgang på rosa stempelpute. Hjertene er fra Europris :-)



Og til slutt dette - alle i min enkle stil.



Eldstemann skulle i bursdag idag og måtte jo ha en kort. Jeg har dessverre vært hjemme med minstemann som har ørebetennelse, men noe "fornuftig" brukte jeg da tiden på, jeg fant nemlig flere digitale stempler - av disse søte dionsaurosene. Så i full fart (ikke noe pirking med fargelegging her), laget jeg dette kortet til en ny elev i klassen til eldstemann.

Innsiden hadde en pengelommekonvolutt med samme motivet, men i mindre størrelse. Det er noe av det jeg synes er gøy med disse digitale, at du kan få dem i den størrelsen du selv ønsker.



Hvor blir det av våren skrev jeg i tittelen denne gangen. Ja for her hos meg den i alle fall ikke forstått at jeg gjerne skulle være inne her....


i veldig nær fremtid. Dessverre ser det ikke ut som om det skal bli mulig på en stund ennå. Taket har vært måkt en gang, men jammen er det mye der igjen, og døra er det jo umulig å få opp.

Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, selv om planen er å snart så de første frøene inne i vinduskarmen :-)

1 kommentar:

Irene sa...

-- innom og hilser på og ser på søte kort og masse snø :-)