onsdag 1. juli 2009

Ett kort - 2 x 40 år - en dame - en mann

Har idag laget et bestillingskort for noen som skulle i et 80 års lag - eller det vil si 2 x 40 års lag. Da jeg fikk spørsmålet viste jeg akkurat hvordan jeg ville lage det, nemlig slik jeg laget dette kortet. Synes egentlig at det var en genial måte å kombinere de to jubilantene på.

Slik ble kortet på utsiden - dette er Hege sitt kort. Jeg ønsket å holde det helt enkelt, derfor kun farge på detaljer


Bretter du opp koret en gang - kommer kortet til Børge til syne, samt en tekst om å ta vare på øyeblikkene.... (gutten har rødt slips nå - hadde glemt det da jeg tok bilde).

Og bretter du det ut ennå en gang kommer et skrivefelt til syne i midtpanelet, mens jeg på høyre side har fått frem at man her er bedt i 80 års lag.

Ellers MÅ jeg bare vise noen bilder til fra ettermiddagen. Vi har anskaffet telt og har idag kjøpt oppblåsbare madrasser. Her er det minstemann som absolutt skulle pumpe opp litt, og en kan i alle fall ikke si at han ikke gir alt!


Det var imidlertid ikke så lenge han gadd å pumpe, men lukte på blomstene det kunne han ...

... helt til denne krabaten dukket opp! Da var det brått slutt.

1 kommentar:

Anette sa...

Veldig stilig bursdagskort Line! Det må jeg prøve å huska på... Kjempetøft med røde elementer i motivet og på kortet.

Flotte bilder du har tatt - likte spesielt godt når minstemann gir alt på pumpa :)