tirsdag 6. januar 2009

Award, brunt og orange idag

Vil først få takke for awarden jeg har fått av to stykker idag - Agnetha og Anette

"Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte."

Hvem jeg sender den videre til kommer må jeg tenke litt på.

Idag ble den rosa fargen byttet ut med brunt og beige... Første kortet er er fotballkort - synes det mangler noe på midten, men samtidig er arket fin bakgrunn i seg selv.



Det andre kortet i kveld - er et for meg vanskelig kort å lage - ingen mennsker/dyr, men kun med hjerter og tekststempel.



Etter dette mistet jeg dessverre inspirasjonen - da det kom en mail fra skolen vedr 1.klassingen :-( Håper lysten kommer tilbake snart - nå er det bare TOMT...

1 kommentar:

Maya sa...

Åhhhh det nederste her var bare sååå lekkert,Line! *dåne*
Nyydelige farger *sukk*

Håper dagen idag blir bedre,
Go`klem fra Maya :)