lørdag 14. juni 2008

Skal prøve meg som bryllupsfotograf

I dag er den store dagen da jeg skal prøve med som bryllupsfotograf. Jeg skal ta de "offesielle" bildene av brudeparet (hjelp...).

Da jeg våknet kl. seks i dag, tordnet, lynte og høljeregnet det. jeg ble liggende våken og tenke på hvor jeg nå kunne ta bildene. Ute på en odde ved vannet, var jo liksom ikke så aktuelt da! Jeg kom ikke på noe god løsning, men hadde vel fått det til.

Nå er heldigvis været mye bedre, selv om det fremdeles blåser endel. Det kan jo egentlig være lit tøft med vind i sløret.... Nå er i alle fall utstyret pakket og klart, hvordan jeg vil de skal stille opp ligger i hodet mitt - så nå er det bare den som trykket på knappen det står på. Vi får i alle fall håpe at brudeparet får en uforglemmelig dag.

I tillegg har butikken FRYD FOR ØYET som holder til på Kaldnes brygge i Tønsberg (de har mye fint de og lager flotte buketter!!!!) laget brudebuketten. Jeg har også fått beskjed om at ta noen bilder for dem. Den ligger i alle fall stille, ikke blunker og trenger ikke se i kamera (haha).

GRATULERER MED DAGEN REGINE OG KENNETH!!!

Ingen kommentarer: