tirsdag 3. juni 2008

Endelig en teller...

Da har jeg endelig fått somlet meg til å legge inn en teller på bloggen min. Det kan jo være greit, slik at jeg ser at nettopp DU har vært innom og smuglest (selv om du ikke ha lagt inn en kommentar :-)).

Idag har vært en dag som har vært proppfull. Minstemann er syk og jeg var hjemme med han igår, idag har pappa'n vært hjemme. Rett fra jobb var det å hive i seg en brødskive, gjøre lekser med eldstemann før han, mellomste og pappa'n reiste på øya med klassen for å ha sommeravslutning. De har ennå ikke kommet hjem (men er vist i annmarsj - kl. er nå halv ti!), så det kan bli morro å få dem opp av senga i morgen.

Ellers krysser jeg fingrene for at minstemann er frisk i morgen. Torsdag til søndag skal jeg nemlig være med mann min til England (han skal på møte fredag), og det er VELDIG sjelden at vi har barnepass bare for å pleie forholdet og oss selv! Gleder meg MASSE, men det er jo ikke noe gøy hvis barna ikke er helt friske.

Ha en flott kveld - og NYT VARMEN OG DET FINE VÆRET!!!!

1 kommentar:

Lillian sa...

Teller?! Kan jeg ikke lenger smugtitte!?!?!? haha - det får vel bare gå... Har tagget deg, sjekk bloggen min! :)

Du får nyte turen, ungene klarer seg uten deg tross litt sykdom! ;-)

Helgeklem fra Lillian