fredag 9. januar 2015

Natt fotografering

Jul og nyttår er forbi, og jeg har ladet batteriene maks. Litt ekstra overskudd har også gjort at jeg hadde lyst å fotografere litt igjen. Denne uka var det speilblankt vann i kanalen mellom Tønsberg og Nøtterøy. Jeg så på det da jeg kjørte til jobb, og jeg så på det da jeg kjørte hjem.

 
Da var det bare å komme seg hjem, sette kamera på lading, og deretter ut for å fotografere litt.

 
Jeg har ikke test nattfoto mer enn et par ganger tidligere, men med litt lesing på nett så synes jeg at jeg fikk det ganske så bra til :)

 
Dette frister til gjentagelse, så når jeg skal på konferanse nå i helgen, skal helt klart kamera få være med. meg å tur. Så får vi se om det blir noen ledig tid til fotografering. Tønsberg og slottsfjellet er nydelig i nattemørket.

 
Det siste bildet ble tatt rett før jul, i det sola skulle gå ned, kom det fantastiske perlemorskyer frem.  Det var så ubeskrivelig vakkert! Føler her at jeg fikk fanget stemningen på bildet.



Godt nytt år - alle mine lesere.

1 kommentar:

sisla sa...

Nydelige bilder og en vakker by.