fredag 4. februar 2011

Ny kjole

Denne helgen skal vi i 2 x 40 årslag. Jeg har lenge hatt lyst på en ny kjole, og hvorfor ikke sy den selv. Da får jeg både passform, farge og stæsj som jeg ønsker det.


Slik ble det endelige resultatet. Kjolen som er i velur er kjempegod og ha på, og ikke alt for varm.


Motiv valget ble avgjort av dere lesere av bloggen min, og er plassert nede på kjolen sammen med noen applikerte hjerter. I tillegg har jeg satt på bånd rudt armer, nederst rett under brystet.


Her er damen - rammet med inn blonde som ellers på kjolen.


Hun er omkranset av 3 hjerter - som tar opp noen av det litt svakt blågrønne som hun har i kjolen sin.



I tillegg fikk et like Made with love hjerte får pynte kjolen sammen med perler på hjertene.


Nytt kjede har jeg også kjøpt for anledningen - så morro når man kan kjøpe seg nye smykker ;)


Jeg ønsker allen en flott helg.

5 kommentarer:

Torunns- fristed sa...

så flott kjole :)
Morro når man klarer å sy kjole selv, så får man den akkurat som man ønsker seg ;)

Anne sa...

Wow, så flott den ble!!

Jeg er en av dem som stemte på det bildet, og det passet jo perfekt :-) Mange fine detaljer!

Ha en fin helg!

Klem :-)

Pia sa...

Så flott! Ikke verst å kunne sy sin egen kjole! Ha en fin helg!

Agnetha sa...

Så flott kjolen ble *smelt* Utrolig mange herlige og flotte detaljer på denne. Kos deg en masse i bursdagsselskap i kveld.

Elisabeth sa...

Wow, så VAKKER!!! Du er utrolig flink :)