torsdag 23. desember 2010

GOD JUL

Da var julen her, og forhåpentligvis er dere alle klare. Jeg rakk ikke gjøre alt jeg hadde tenkt, men slik er det jo ofte. Uansett er det viktigste i boks, så jeg ser frem til en hyggelig julehøytid med familie og venner.

Årets julekortbilde ble tatt på sparket og fiklet til i Photoshop - selv eldstemann synes det var moro, og vi fikk han dermed med - mulig for siste gang.




Avslutninger både i barnehage og skole - og da skulle det være nisseluer inne i bildet. Siden Månetoppen har vært stas her sydde jeg i all hast noen langnisseluer. Minstemann synes det var helt topp - og fant frem resten av nisseutstyre, og da var ikke jeg sen om å finne frem kamera.




Og med minstemann foran kamera - fant mellomste frem nisselua, og jammen var det plutselig 3 gutter på bildene.


Så med mine 3 "gullmedaljer" ønsker jeg dere alle en riktig GOD JUL

2 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Fine gullmedaljer!! Deilige juledager ønskes deg fortsatt! :-)

Agnetha sa...

Flotte bilder av gullungene. Det julekortbilde var bare så stilig. Så hvem vet, gjør du noe lignende neste år kan det jo være at eldstemann blir med da og. Ønsker deg og dine et godt nytt og kreativt år!