torsdag 16. september 2010

Stopp ..... stopp.......STOPP!

Da vi kjørte til bryllup for 2 uker siden, kjørte vi over Ringebufjellet. Det var en fantastisk dag og fjellet viste seg fra sin beste side. Jeg er helt fasinert av slik flott natur, og når man i tilegg har med seg kamera - ja da blir det mange STOPP for sjåføren :)

Her er en liten bildekavalkade - noen bilder er tatt når sjåføren stoppet, men til slutt ble han litt lei, og noen av bildene er dermed tatt gjennom bilvinduet.

Nyt vår norske natur!










Se hvordan veiene slingrer seg gjennom naturen ....



Og jammen var jeg ikke heldig å fikk med meg regnbuen på kjøpet - sånn som her som du så både hvor den startet og hvor den sluttet


Eller her ... må vel gryte med gullpenger ligge i hytta (se pipa)...


Etter at jeg hadde ropt stopp nok ganger gadd ikke mannen min stoppe mer og det var forståelig - vi hadde jo tross alt kjørt 40 mil så langt og var ennå ikke fremme, så da måtte jeg ta dette bilde gjennom frontruta i lett småregn. Jeg måtte bare ha bilde av den - for SÅ klare farger er det sjelden man ser :)

1 kommentar:

Linda sa...

takk for hyggelig kommentar hos meg. Alltid veldig hyggelig når noen legger igjen noen ord, og så møter man nye bloggere også. Og det er jo gøy. Ja ikke lett å bli sint etter en slik lapp:)) Når jeg leser innlegget ditt, så gleder jeg meg til høstferien, da skal vi en tur på fjellet:))
Jeg er ikke så god på slike hobbyting, men blir så imponert over alt alle klarer å få til. Men jeg skal øve meg litt, og har planer om å begynne å strikke et lappeteppe... Spennende blir det:)