torsdag 26. februar 2009

Digital kalender 2009

Beklager at jeg har vært litt fraværende her i det siste, men tiden har ikke strukket til når de gjelder blogging. Jeg ser det er mange som har vært innom, og det er SÅ hyggelig.


I kveld tenkte jeg at jeg skulle vise litt av det kveldene den siste uka har gått med til. Vanlingvis får mine foreldre en kalender til jul av meg. Den inneholder bilder av alle barnebarna. I år rakk jeg det dessverre ikke :-( Vanligvis har jeg laget denne med klipp og lim, men jeg som var så heldig å få Photoshop Elements til jul - måtte jo forsøke på nymåten - og det ga mersmak!!!


I morgen har min mamma bursdag, og endelig har jeg fått laget en kalender. Siden hun får det først nå, skal jeg sette den sammen slik at 4 mnd vises av gangen.











I morgen har jeg endelig en fridag, og skal kose meg hjemme med JOBB og VASKING...
Jaja - har jo fri mandag også, og da skal jeg BARE kose meg.
Lørdag skal jeg kose meg med en god venninne, mens mannfolka lager bad...

1 kommentar:

Maya sa...

Denne kalenderen kommer mamma/bestemor til å bli sååå glad for!!
Knall flott,Line!
Og posten din under her,den med "hva er kunst" den er så fiiin synes jeg,så den har jeg vært innom å lest flere ganger :)
Go`klem fra Maya